En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?
Voi viedä hieman aikaa ennen kuin varaus näkyy. Jos olet tehnyt varauksen puhelimitse tai sähköpostitse suoraan hotellin tai asiakaspalvelun kautta, vahvistus lähetetään sähköpostitse tai tekstiviestinä loppuun viedyn varauksen jälkeen.
Jäsenenä voit nähdä tulevat varauksesi Omalla sivulla tai sovelluksessamme noin 15 minuuttia varauksen tekemisen jälkeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua. He voivat esimerkiksi varmistaa, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen tai lähettää tarvittaessa uuden vahvistuksen.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?
Kuinka muutan hotellivarausta?
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Ota meihin yhteyttä