En ole saanut vielä varausvahvistustani. Mitä teen?
Voi viedä hieman aikaa ennen kuin varaus näkyy. Jos olet tehnyt varauksen puhelimitse tai sähköpostitse suoraan hotellin tai asiakaspalvelun kautta, vahvistus lähetetään sähköpostitse tai tekstiviestinä loppuun viedyn varauksen jälkeen.
Jäsenenä voit nähdä tulevat varauksesi Omalla sivulla tai sovelluksessamme noin 15 minuuttia varauksen tekemisen jälkeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua. He voivat esimerkiksi varmistaa, että olet antanut oikean sähköpostiosoitteen tai lähettää tarvittaessa uuden vahvistuksen.
Samankaltaiset kysymykset
Kuinka peruutan varaukseni verkkosivuilla?
Kuinka muutan hotellivarausta?
Miksi en näe varaustani Omalla sivullani?
Yöpyvätkö lapset maksutta hotellissa?
Haluan varata palkintoyön, mutta löydän vain hotellihuoneita, jotka voi maksaa normaaleilla maksutavoilla. Miksi?
Millaiset peruutusehdot teillä on?
Kuinka kursseja ja kongresseja koskevat varauskoodit toimivat?
Voinko varata huoneen muille Member Price -hintaan?
Onko asiasi kiireellinen?
Soita meille numeroon: +46 771 666 700
Ma-pe
09:00 - 21:00
La
10:00 - 18:00
Su ja juhlapyhät
Suljettu
Erikoisaukioloajat:
24-26 joulukuuta
Kiinni
31 joulukuuta
10:00 - 15:00
1 tammikuuta
Kiinni
6 tammikuuta
Kiinni
Ota meihin yhteyttä